piątek, 19 października 2012

Jak to się zaczęło...

Kilka słów o genezie bloga :)

Jak wspomniałam poprzednio - założenie bloga tak sprofilowanego kusiło mnie od dawna, choć brak czasu i sukcesywnie kurcząca się dobra skutecznie mi to uniemożliwiały. Ale w końcu wzięłam się w garść i oto jest.

A wszystko zaczęło się w 2008 roku, kiedy to w zasadzie przez przypadek natknęłam się na wątek o BB Creamach. Temat mnie zaciekawił, że zaczęłam go zgłębiać i szukać po sieci informacji, jednocześnie czekając na relacje pierwszych polskich użytkowniczek tego wynalazku :). Wtedy jeszcze zakupy na ebay lub przez serwisy zagraniczne nie były tak powszechne i popularne, a osobiście miałam też spore opory do robienia zakupów poza Polską. Szczególnie z tak egzotycznego kraju, jakim jawiła się Korea.

Trafiłam w tym czasie na bloga Kimoko i ... wpadłam na dobre. Każdą wolną chwilę poświęcałam na czytanie jej notatek i sporządzanie swoich, a moja wishlista urosła w krótkim czasie do niebotycznych rozmiarów.

Potem była faza na bloga LotusPalace, na którym znalazłam mnóstwo swatchy, co jeszcze podsyciło moje chucie, a chciejstwo osiągnęło poziom nie do wytrzymania...

I tym oto sposobem stałam się posiadaczką pierwszego BB Creamu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz