piątek, 28 czerwca 2013

Loradew Cosmetics

Podczas małego researchu, jaki robiłam niecałe 2 miesiące temu w temacie CC Creamów, natknęłam się na nową markę kosmetyków - Loradew.
W owym czasie w asortymencie figurowały tylko dwa kremy BB, jeden CC i jakiś puder, ale od tamtego czasu zauważyłam, że pojawiło się kilka rzeczy z kolorówki i nowa linia pielęgnacyjna. Marka się rozwija, postanowiłam zatem wspomnieć o niej i tutaj w ramach cyklu o nowościach.

Jestem bardzo ciekawa działania kremów BB i CC [już prawie kliknęłam, ale powstrzymała mnie myśl o zapasach czekających na testy], zaintrygowała mnie też oczyszczająca linia wybielająca kosmetyków pielęgnacyjnych. Na razie pytanie o składy pozostaje wielką niewiadomą, wciąż bardzo mało informacji jest o tych produktach. Oczywiście czekam na kolejne nowości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz